Гарантійні зобов'язання

Ми цінуємо кожного клієнта нашої компанії, тому системи очищення, які ми порекомендуємо, будуть відповідати стандартам вищої якості. Наше завдання - не просто надати вам можливість покупки устаткування, але забезпечити вас якісним продуктом і в результаті використання - якісною водою. Наша компанія познайомить вас з новинками найвідоміших, великих, світових брендів, а також з гідними продуктами надійних українських виробників. Наповнення нашого магазину і Сервісного Центру - відбувається тільки перевіреним обладнанням, якість якого ми гарантуємо. Ми цінуємо довіру клієнтів, тому пропонуємо тільки оригінальний і якісний продукт.

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі / обладнання заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 14 днів до 5 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон компанії JustWater, в якому зазначено найменування товару, серійний номер, дата продажу та гарантійний термін вироби. Гарантія поширюється як на обладнання, так і на монтаж / послуги / роботи.

У разі настання гарантійного випадку покупець повинен звернутися в найближчий сервісний центр виробника або в Сервісний Центр JustWater. Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

  •     товар, не був у вжитку і не має слідів використання
  •     товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки в цілому і окремих компонентів
  •     збережені всі ярлики і заводське маркування

Якщо ваш фільтр не справляється з поставленим завданням або не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені. Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  •     порушена збереження гарантійних пломб (якщо такі є / електронні клапани управління, УФ-лапм)
  •     є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  •     порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах до систем очищення
  •     зміни показань якості води в гарантійний період експлуатації фільтра / НЕ достовірні дані надані консультанту
  •     було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти фільтрів, змінена конструкція або схеми системи водоочищення
  •     неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  •    природний знос або вичерпання ресурсу (картриджі, мембрани, засипки)
  •    випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини,  потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, подряпини і відколи і т. п.)
  •    пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  •   ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі / тиску води в мережі водопроводу або неправильним підключенням до електромережі. ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення обладнання до інших виробів.
  •   ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.